¡Un fin de semana con mis amigas!

14 december 2016 - Sevilla, Spanje

Hola cariños,

¡Mis amigas estuvieron aquí el fin de semana pasada! ¡Era súúúper divertido!

Llegaron el viernes el 9 de diciembre por la mañana. Tuve que trabajar hasta las 15.00 y después hemos nos quedado en 100 montaditos para almorzar. Luego fuimos a mi casa para ver mi habitación y mis compañeras de casa etc. Después fuimos a Las Setas para tener una buena vista de Sevilla y tomar una bebida en un lugar muy bonito.

Por la noche hemos comido en –por supuesto- La Cantina Mexicana y fuimos – por supuesto – a Ruko ´n Roll con mi compañera de casa también para tomar unas bebidas y disfrutar la noche. Era una noche muy divertida y graciosa.

El sábado fuimos, con resaca, al Alcázar de Sevilla. Hemos estado allí casi todo el día porque es muy grande y muy bonito. Por la noche fuimos a Alameda de Hércules para comer algo en Dúo Tapas. Tuvimos que esperar casi una hora para una mesa pero valió la pena porque la comida estaba súper rica! Hemos comido demasiado y por eso fuimos a 100 Cocktelitos para tomar un cóctel y relajarnos. Después del cóctel hemos tomado un taxi a un club que se llama Bandalai. Gustamos la música en el club mucho pero estuvimos bastante cansadas y por eso no era una noche súper divertido.

El domingo fuimos al comer nuestro almuerzo en Gusto, un restaurante que sirve comida muy rica. Después fuimos al Plaza de España y Parque María Luisa. A nosotros nos gusta mucha la plaza y el parque y hemos estado allí para muchas horas. Por la noche hemos comido en un restaurante italiano, Il Vesuvio. Era una buena cena. Queríamos salir una vez más y por eso fuimos a Ruko ´n Roll otra vez. Solo había más o menos 6 personas dentro pero era súper divertido porque yo y Karen conocemos el barman muy bien y por eso Sanne y danique pudieron estar detrás del bar para hacer bebidas para los clientes y yo estaba el DJ.

Por desgracia, el lunes tuvieron que volver a casa. Por la mañana hemos bebido un café en Starbucks para despedirse. Después he llevado mis amigas a la parada del bus y hemos decido adiós. Era una pena que tuvieron que volver a casa muy temprano pero voy a ver ellas durante Navidad.

¡En breve, era un fin de semana inolvidable y súper divertido!

¡Gracias para venir chicas, voy a extrañaros!

Un abrazo,

Jasmijn

Hallo lieve mensen,

Afgelopen weekend waren mijn vriendinnetjes hier en het was een geweldig weekend!

Op vrijdag 9 december in de ochtend kwamen ze aan in Sevilla. Helaas moest ik nog tot 3 uur werken dus vandaar hadden we afgesproken bij de 100 montaditos om wat te lunchen. Na de lunch gingen we naar mijn huis om mijn kamer te bekijken en mijn huisgenoten etc. te onmoeten. Daarna zijn we naar de Setas gelopen om een mooi uitzicht van Sevilla te hebben en daar van een drankje te genieten.

´S avonds hebben we wat gegeten in – natuurlijk- La cantina Mexicana en daarna zijn we na wat drankjes in mijn huis naar – natuurlijk- Ruko ´n Roll gegaan om daar uit te gaan tot in de late uurtjes. Het was een hele grappige en gezellige avond!

Zaterdag zijn we, inclusief zware kater, naar het Alcázar de Sevilla gegaan. Daar zijn we bijna de hele dag geweest omdat het erg groot (en prachtig) is. In de avond zijn we naar Alameda de Hércules gegaan om daar wat te eten bij Dúo Tapas. We moesten ongeveer een uur wachten op een tafel maar dit was het zeker waard toen we eindelijk het eten kregen want het was echt heerlijk. We hadden uiteindelijk veel te veel gegeten en dus zijn we doorgelopen naar 100 Cocktelitos om daar te genieten van een cocktail. Na de cocktail hebben we een taxi gepakt naar een club genaamd Bandalai. De muziek was wederom super gaaf maar eigenlijk waren we allemaal te moe om er echt een geweldige avond van te maken.

Op zondag hebben we wat gelunched in Gusto, een restaurantje vlakbij de Kathedraal waar je heel goed kan eten. Daarna zijn we doorgelopen naar het Plaza de España en het Parque de María Luisa. We vonden het daar ook echt schitterend dus daar zijn we ook vrij lang gebleven.

In de avond hebben we bij een italiaans restaurant, Il vesuvio, wat gegeten. Niet het beste eten ooit maar wel gewoon goed. We wilden om het goed af te sluiten nog een keer uit gaan en dus zijn we weer naar Ruko ´N Roll gegaan. Omdat het zondag was waren er amper mensen binnen maar uiteindelijk was het nog een hele leuke avond omdat Karen en ik de barman daar heel goed kennen en hierom mochten Sanne en Danique gewoon achter de bar om drankjes in te schenken voor de klanten etc. Ik stond ook achter de bar om de DJ van de avond te zijn.

Helaas moesten ze op maandag alweer daar huis dus zijn we naar de Starbucks gegaan om daar een koffietje te drinken en al soort van afscheid te nemen. Daarna ben ik met ze meegelopen naar de bushalte om ze daar uit te zwaaien. Het was echt jammer dat ze al zo snel naar huis moesten maar gelukkig zie ik ze weer met kerst en oud & nieuw.

Kortom, het was een onvergetelijk en erg gezellig weekend!

Bedankt voor het komen meiden en ik ga jullie missen!

Een knuffel,

Jasmijn