Naam:
331
Video’s:

Over mij

Sobre mi..

Me llamo Jasmijn y soy una estudiante de Holanda. Estudio en la facultad de Traducción e Interpretación en Maastricht. Estoy en mi tercer año de mis estudios y estoy en Sevilla para hacer mis prácticas.

Over mij..

Ik heet Jasmijn en ben een studente uit Nederland. Ik studeer aan de Vertaalacademie in Maastricht. Ik zit nu in het derde jaar van mijn studie en ben nu in Sevilla om stage te lopen.

Over mijn reis

Por supuesto no solo estoy en Sevilla para hacer mis prácticas, también estoy aquí para mejorar mi español y conocer a nueva gente y culturas.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Natuurlijk ben ik niet alléén in Sevilla om stage te lopen maar ook om mijn Spaans te verbeteren en nieuwe mensen en culturen te leren kennen.

Bezochte landen

Ik heb 16 landen (7%) bezocht:

België, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.